Festival je trajao dva dana, a svi posetioci bili su u prilici da degustiraju različita autentična jela i prisustvuju radionicama na kojima su se na kreativan način predstavljala jela od testenina.
Festival je svojim učešćem podržala i kompanija METRO Cash & Carry, čiji je stručan tim HoReCa centra, na čelu sa rukovodiocem za edukaciju Milicom Aleksić, i uz podršku mladih i talentovanih kuvara Junior Chefs Club-a Srbije, održao dvodnevne edukativne radionice. Cilj prve radionice bio je da se posetiocima, uz pomoć širokog asortimana METRO robnih marki, pruži prilika da se uvere da se od testa i te kako mogu pripremiti ne samo ukusna, već i dijetetski izbalansirana i zdrava jela. Tako su gosti festivala bili u prilici da uživaju u različitim slanim i slatkim zalogajima, poput njoka u spanaću u ajoli sosu i sirovog kolača sa bademom, suvim šljivama i avokadom.
Drugog dana radionica pripremane su poslastice u čijoj je osnovi METRO Chef Manitoba brašno, koje je idealan sastojak krofni i slatkih kiflica, ali i najukusnijih francuskih i italijanskih hlebova.
Tokom oba dana ovog zanimljivog festivala testa, testenine i hleba brojni posetioci imali su priliku da se na METRO štandu upoznaju sa proizvodima namenjenim ovoj industriji, iz bogatog asortimana METRO robnih marki.
Kontakt
Korporativne komunikacije i odnosi sa javnošću, e-mail: info@metro.rs
Autoput za Novi Sad 120, 11080 Beograd
Tel/fax: 0800 222 022