Moja radnja

moja-radnja

 

 

Pod okriljem METRO-a, pre četiri godine je u Srbiji započet projekat „Partnerstvo sa kupcima”.
Projekat nudi trgovcima prehrambenih radnji znanje i iskustvo kompanije, kako da preurede svoju radnju spolja i unutra i na taj način privuku veći broj kupaca, kako da postave i izaberu asortiman u skladu sa njihovim okruženjem i tako asortimanski postanu zanimljiviji svom okruženju.

Do sada je na teritoriji cele Srbije u projekat Partnerski odnos pristupilo oko 500 radnji.


Osnovna ideja ovakvog partnerstva je da pomogne poslovanju malih trgovina i tako im omogući da opstanu na tržištu koje se sve više okreće kupovini u većim prodajnim formatima.


Projekat „Moja radnja“ nadovezuje se na „Partnerski odnos sa kupcima“ u cilju što čvršćeg uvezivanja malih trgovina i izgradnje dugoročnog partnerstva.

Ovakvo partnerstvo predstavlja obostranu dobit!

                                    final-liflet3
                      Pogledajte novu "Moja Radnja" ponudu

Ukratko o projektu "Moja Radnja"


          

  • Poslovanje pod jednim brendom i konceptom

  • Saveti o izgledu radnje, sastavu i pozicioniranju asortimana
    (izgled na priloženim slikama)

  • Marketing podrška (redovni reklamni katalozi, reklamni materijali, program lojalnosti namenjen krajnjem kupcu,  web sajt)

  • Treninzi i obuke za vlasnike i za zaposlene u trgovinama

  • Trgovac zadržava potpunu nezavisnost u poslovanju
 

Iskoristite prednosti brenda „Moja radnja“

Pozivamo sve trgovce da se pridruže projektu “Moja radnja”. Naša kompanija obezbeđuje podršku i pomoć pri modernizaciji vaše trgovine  i poslovanja i reklamira brend pod kojim poslujete. Postanite moderna radnja, privlačna i zanimljiva za krajnjeg kupca, opremljena robom povoljnom i zanimljivom za okruženje u kojem poslujete, budite trgovina o kojoj komšije pričaju i preporučuju je drugima. Budite uspešni. Za više informacija javite se našim savetnicima za trgovinu.