U ČAČKU ODRŽANA EDUKATIVNA RADIONICA ZA UNAPREĐENJE POSLOVANJA UGOSTITELJSKOG SEKTORA

Radionica Cacak

U hotelu „Livade“ juče je u Čačku održana četvrta po redu besplatna edukativna radionica na temu „Tendencije u ugostiteljsko-turističkoj privredi“, u organizaciji kompanije METRO Cash & Carry Srbija i uz podršku Privredne komore Srbije. 

 

Čačak kao grad-domaćin, u ciklusu od sedam besplatnih treninga, odigrao je značajnu ulogu u pomoći privrednicima iz ugostiteljskog sektora ovog okruga kako bi još kvalitetnije upravljali sopstvenim biznisom.
 
Na radionici u Čačku stručnjaci iz HoReCa oblasti podelili su sa prisutnim privrednicima konkretne savete kako da unaprede svoje poslovanje i istaknu se u odnosu na konkurenciju. Prikazana su rešenja koja imaju za cilj povećanje profitabilnosti i poboljšanja kvaliteta hrane i usluga, dok je posebna pažnja bila posvećena prikazivanju inovativnih tehnika rada u ugostiteljskoj kuhinji.

„Pored Čačka, do sad smo uspešno organizovali besplatne radionice u Nišu, Beogradu i Požarevcu, a u planu su još i Novi Sad, Subotica i Kragujevac (sa regionima). Čačak je bio odličan domaćin, što se videlo i kroz sam način na koji su animirani privrednici, a da ugostiteljstvo ima snažan uticaj na razvoj lokalne privrede i poslednjih godina pokazuje veliki potencijal govori i veliko interesovanje ljudi iz ove oblasti“, rekla je Milica Aleksić, rukovodilac METRO HoReCa centra.
 
Kompanija METRO, kao lider na tržištu na kojem posluje, smatra da je podrška samostalnim preduzetnicima i privrednicima iz oblasti ugostiteljstva ključni deo poslovanja kompanije u Srbiji. Privredna komora Srbije prepoznala je ovaj projekat kao deo svog strateškog nastojanja da ojača poslovanje domaćih kompanija, u ovom slučaju privrednika iz ugostiteljskog sektora. 

Kontakt

Korporativne komunikacije i odnosi sa javnošću, e-mail: info@metro.rs  
Autoput za Novi Sad 120, 11080 Beograd
Tel/fax: 0800 222 022