Vaš pretraživač, Internet Explorer 11, je istekao i više nema podršku.
Instalirajte noviji pretraživač za sigurnije, brže i bolje korisničko iskustvo na našem web sajtu.

metro inicijativa za vodu

Kako bi privukla pažnju velikog broja svojih kupaca i zaposlenih širom sveta, ukazala na problem nedostatka čiste vode i potrebu za njenom odgovornom upotrebom, kompanija METRO je 2017. godine pokrenula program pod nazivom METRO Water Initiative. Pored bliske saradnje sa partnerima i klijentima, koji su podržali našu inicijativu, 2018. godine smo sklopili i višegodišnju saradnju sa One Drop fondacijom, u cilju njenog jačanja. 

METRO Inicijativa za vodu

One Drop je međunarodna fondacija koju je 2007. godine osnovao vlasnik kompanije Cirque du Soleil, Guy Laliberté, u cilju pružanja i osiguravanja najosnovnijeg ljudskog prava - prava na vodu. Kroz inovativne ideje, partnerstva i razne društvene programe posvećeni su svojoj misiji, koja ujedno obuhvata i promovisanje zdravih navika sa vodom i sprovođenja obuka za upravljanje vodenim i sanitarnim uređajima na održiv način.

VIŠE O METRO INICIJATIVI ZA VODU

Partnerstvo sa One Drop fondacijom, omogućiće poboljšanje životnih uslova kroz prikupljanje finansijskih sredstava od prodaje odabranih proizvoda u okviru METRO Water Inicijative. Kao METRO grupa podržavamo region Sheohar, države Bihar u Indiji, gde je uočen najveći nedostatak čiste vode. Kvalitet dostupne vode je u većem delu Indije alarmantan - oko 70% vodosnabdevanja u ovoj zemlji je zagađeno otpadnim vodama. To je još jedan razlog zašto u Indiji svake godine umre više od 100.000 ljudi zbog bolesti izazvanih zagađenjem vode. Siguran pristup vodi i sanitarnim uslovima, bolje upravljanje vodom, aktivna edukacija stanovništva i redovno pranje ruku sapunom, mogle bi sprečiti mnoge od ovih smrti. Pored regiona Sheohar, našom inicijativom pokrićemo i okruge Gaia i Madhubani. Ovaj projekat će omogućiti pristup bezbednim i održivim izvorima vode kao i neophodne osnovne sanitarne i higijenske uslove u školama, zdravstvenim ustanovama i javnim prostorima. Uz ovu globalnu inicijativu METRO grupe, zalažemo se za racionalnu upotrebu vode i njenu štednju u svakodnevnom poslovanju.

Da li ste znali?
1
Prosečna udaljenost koju pređe stanovnik Azije i Afrike da bi došao do pijaće vode iznosi 60km.
2
Na svetskom nivou, više ljudi ima mobilni telefon nego pristup pijaćoj vodi.
3
Do 2025. godine 2/3 svetske populacije će imati problem sa nedostatkom vode.
4
443 miliona školskih dana se godišnje propusti, zbog bolesti uzrokovanih zagađenom vodom.
5
Gubici svetske ekonomije na godišnjem nivou iznose 260 milijardi dolara, usled problema sa vodom.
Partneri
Iskoristite prednosti kupovine u METRO-u
METRO INICIJATIVA ZA VODU
VODA JEVIŠE OD RESURSA
Voda ježivot!
Pogledajte ponudu
Voda katalog
metro katalog
sve ponudena jednom mestu
Budite u toku saaktuelnim ponudama!
Pogledajte sve kataloge
METRO katalozi