Postanite kupac

METRO kartica

Najčešće postavljana pitanja i odgovori

MCC RS - pitanja

Kako da se odjavimo sa e-mail liste?

Ukoliko želite da se odjavite sa liste primalaca možete to da uradite tako što ćete kliknuti na link ODJAVITE SE u bilo kom mailu koji ste dobili.

Zašto ne dobijam METRO kataloge?

METRO u okviru svakog slanja svojih promotivnih kataloga raspolaže ograničenim brojem primeraka, isti se šalju kupcima prema obimu prethodnih kupovina. Sve METRO aktuelne kataloge možete naći i u elektronskoj formi na stranici METRO Katalog.

Kako da se odjavim/prijavim za SMS obaveštenja?

Ako ste prilikom registracije ostavili broj mobilnog telefona i dali nam dozvolu za kontakt putem SMS-a, već ste prijavljeni za ovaj kanal komunikacije. Odjavu možete izvršiti na ulazu za kupce u bilo kom METRO objektu, putem Call centra ili slanjem SMS poruke STOP na 5005.

Kako da dodamo/izbrišemo korisnika METRO kartice?

Ovaj korak zahteva lično prisustvo Vas kao vlasnika firme, ili nekog ovlašćenog lica (sa pootpisanim ovlašćenjem na memorandumu firme)

Kako da promenim e-mail/mobilni telefon?

Uz dokument kojim se potvrđuje da ste Vi nosilac kartice i Vašom METRO karticom, (ime mora da se podudara sa imenom na kartici) na ulazu z kupce možete u svakom trenutku promeniti.

Šta raditi kada se izgubi kartica?

Ukoliko kupac ustanovi da je izgubio METRO karticu, potrebno je da u što kraćem roku dođe u distributivni centar u kojem je izvadio kartice, i da prvo na ulazu za kupce proveri da li je kartica možda pronađena kod nas u objektu. Ukoliko kartica nije pronađena, izgubljena kartica se blokira, a kupac popunjava i pečatom overava zahtev za izdavanje nove kartice koja se izrađuje u roku od nekoliko minuta.

Promenili smo adresu firme, kako da i dalje dobijamo METRO katalog?

Svi naši registrovani kupci su dužni da nam svaku promenu vezanu za podatke njihovog pravnog lica ili imaoca METRO kartice odmah prijave. Tako i u slučaju promene sedišta firme, neophodno je da nam u što kraćem roku dostave rešenje o promeni sedišta firme, kako bi nova adresa bila uneta u naš sistem. Na taj način njihove fakture će imati validnu adresu, a automatski će biti ažurirana i adresa na koju ćemo slati METRO kataloge.

Da li kupovina može da se obavi karticom registrovanom u nekom od distributivnih centara METRO-a u inostranstvu? 

Od 23. Avgusta 2011. godine, registrovani strani kupci METRO-a / MAKRO-a mogu obavljati kupovinu u svim prodajnim objektima METRO Cash & Carry u Srbiji. 

Da li mogu da dobijam kataloge na kućnu adresu?

Redovnom posetom našim prodajnim objektima stičete pravo da dobijate informacije o aktuelnim akcijskim ponudama na kućnu adresu. To znači da METRO kataloge ne šaljemo svakom imaocu kartice ponaosob, nego jedan komplet po firmi. Ukoliko vlasnik firme izrazi želju da kataloge dobija na adresu različitu od sedišta firme, potrebno je da se lično obrati operaterima na ulazu za kupce distributivnog centra kome pripada. U tom slučaju, kataloge će dobijati samo na tu drugu adresu (ne više i na adresu sedišta firme).

Koje uslove trebam da ispunim da bih dobio zlatnu karticu?

Da bi ste postali naš Zlatni kupac potrebno je da na godišnjem nivou ostvarite promet od min. 1.000.000 din bez PDV-a, posetite nas više od 52x godišnje i ostvarite manje od 30% vašeg prometa na Metro katalog akcijama.

Koji načini plaćanja su mogući u METRO Cash & Carry?

Pogledajte detaljnije na stranici

Da li postoji određena osoba u radnji koju mogu kontaktirati radi pomoći oko kupovine?

U svakom od naših 9 objekata postoji služba "Savetnici za kupce" koji vam mogu pomoći oko svakog vašeg zahteva. Takođe jedna od njihovih redovnih aktivnosti je i obilaženje Metro kupaca na terenu. Kancelarija se nalazi sa leve strane od glavnog ulaza za kupce sa vidno obeleženim nazivom "Savetnici za kupce".

Da li neko u radnji može da mi odvoji i spremi robu? 

Odeljenje za Velike kupce (Commisioning) koje se nalazi iza kase br. 1 u svakoj radnji može odvojiti i spremiti robu za vas.