METRO Distributivni centar na paliću
Najčešće postavljena pitanja:
Ukoliko kupac ustanovi da je izgubio METRO karticu, potrebno je da u što kraćem roku dođe u distributivni centar u kojem je izvadio kartice, i da prvo na ulazu za kupce proveri da li je kartica možda pronađena kod nas u objektu. Ukoliko kartica nije pronađena, izgubljena kartica se blokira, a kupac popunjava i pečatom overava zahtev za izdavanje nove kartice koja se izrađuje u roku od nekoliko minuta.
U svakom od naših 10 objekata postoji služba "Savetnici za kupce" koji vam mogu pomoći prilikom kupovine. Takođe, jedna od njihovih redovnih aktivnosti je i obilaženje Metro kupaca na terenu. Kancelarija se nalazi sa leve strane od glavnog ulaza za kupce, sa vidno obeleženim nazivom "Savetnici za kupce".
Odeljenje za Velike kupce (Commisioning), koje se nalazi iza kase br. 1 u svakoj radnji, može odvojiti i spremiti robu za vas.
Servis kupaca radi od 6-22h u METRO distributivnim centrima. Vaše reklamacije i garancije možete regulisati na ulazu za kupce radnim danima i vikendom od 6h do 22h.