Nadir Kađi imenovan je na poziciju generalnog direktora METRO Cash & Carry Srbija. Na čelo kompanije dolazi sa funkcije direktora Operacija i prodaje METRO-a u Francuskoj.
Pet novih beogradskih restorana dobilo čuveno Michelin vodič priznanje
Najnoviji MICHELIN Vodič za Beograd za 2024. godinu, najavljen u decembru, na listi ima pet novih ugostiteljskih objekata, što je ukupan broj podiglo na čak 22 preporučena restorana.
METRO kao GASTRO partner Food Vision-a proslavio 10 godina svog HoReCa centra
METRO Cash & Carry Srbija proslavio je deceniju postojanja svog HoReCa centra, u okviru Food Vision-a, čiji je METRO ovogodišnji zvanični Gastro partner. U prisustvu predstavnika Vlade Republike Srbije i brojnih partnera i prijatelja, održana je svečana dodela plaketa i zahvalnica partnerima sa kojima METRO HoReCa centar sarađuje od svog osnivanja.
Nakon otvaranja prvih ambasador radnji u okviru METRO trgovačke franšize, u toku septembra meseca otvoreno još čak sedam "Jutro" objekata širom Srbije.
Otvorena prva METRO franšizna “Jutro” radnja u Beogradu
Prva „Jutro“ radnja u Beogradu otvorena je u centru Zemuna, u okviru METRO trgovačke franšize koja dugoročno podržava razvoj poslovanja malih i nezavisnih trgovaca. Radnja „Trivuk“ u Zemunu, u vlasništvu Željka Trifunovića i njegove porodice, pridružila se „Jutro“ franšizi i iskoristila priliku za modernizaciju objekta i poslovanja u skladu sa svetskim trendovima u maloprodaji.
Trendovi u ugostiteljstvu povodom decenije METRO Horeca centra
Povodom obeležavanja decenije postojanja METRO HoReCa centra, održan je stručni skup pod nazivom „Trendovi u ugostiteljstvu za 2023. i 2024. godinu“ na kome su predstavnici nekih od najpoznatijih i najuspešnijih hotela, restorana, udruženja i malih ugostiteljskih privrednika u Srbiji, razgovarali i izdvojili ključne trendove u ovoj oblasti.
Vlasnici i šefovi kuhinja 17 renomiranih objekata dobili su čuvenu MICHELIN pločicu, koja potvrđuje kvalitet, raznolikost i kreativnost hrane i usluge koju nude.
Mladi kuvari iz Srbije počinju pripreme za Svetski kulinarski kup
U METRO HoReCa centru održano je takmičenje za selekciju tima mladih srpskih kuvara koji će predstavljati našu zemlju na najvećem svetskom kulinarskom takmičenju Villeroy & Boch Culinary World Cup.
METRO obeležava IDAHOBIT - Međunarodni dan borbe protiv homofobije i transfobije
Kompanija METRO Cash&Carry Srbija obeležava IDAHOBIT - Međunarodni dan borbe protiv homofobije, bifobije, interseksfobije i transfobije, simboličnim podizanjem LGBTIQ zastave ispred sedišta kompanije u Srbiji.
U cilju smanjenja organskog otpada i ponovnog iskorišćavanja resursa, kompanija METRO Srbija nedavno je krenula sa kompostiranjem organskog otpada u svojoj prodavnici na Vidikovcu, u Beogradu.
METRO Srbija i Turistička organizacija Srbije, zvanični partneri Michelina u Srbiji, uručili su priznanja Michelin Vodiča, restoranima u okviru prve beogradske selekcije.
METRO Srbiji uručeno još jedno značajno priznanje za donaciju hrane
Datum objave: 23.11.2021.
U organizaciji Foruma za odgovorno poslovanje i Koalicije za dobročinstvo, održana je konferencija CSR foruma u okviru koje su uručena priznanja kompanijama koje su u ovoj godini doprinele odgovornom i održivom poslovanju.
METRO AG prepoznat za svoju otvorenu korporativnu kulturu
Datum objave: 06.10.2021.
Globalni veletrgovac METRO AG prepoznat je po sveobuhvatnoj posvećenosti zaposlenima iz LGBTIQ+ zajednice, zbog čega je UHLALA-Grupa, jedna od vodećih LGBTIQ+ društvenih organizacija, nagradila veletrgovca pečatom Zlatni Prajd Šampion Poslodavac (PRIDE Champion Gold Employer Seal).
Kompanija METRO tradicionalno je bila jedan od partnera festivala testa, testenina i hleba, poznatijeg pod nazivom TESTIVAL, koji se ove godine održao tokom drugog vikenda u oktobru, u Dorćol Platz-u.
Ekonomsko-trgovinsko odeljenje AmbasadeŠpanije i METRO Cash & Carry Srbija organizovali su degustaciju španskihsuhomesnatih proizvoda i sira, kroz koju su profesionalnoj publici iz HoReCasektora omogućili da proširi svoje znanje o veoma raznolikoj španskoj ponudidelikatesa.
METRO ZA ODRŽIVE RESTORANE I UGOSTITELJSKE OBJEKTE
Datum objave: 18.06.2021.
Povodom Svetskog dana održive gastronomije, koji se obeležava 18.juna širom sveta, kompanija METRO Cash&Carry Srbija predstavila je jedinstveni vodič za održive restorane i ugostiteljske objekte, sa ciljem da doprinese razvoju održivog ugostiteljstva u Srbiji.
Na ovogodišnjem CSR Forumu, u organizaciji Foruma za odgovorno poslovanje i uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), kompanija METRO Cash & Carry Srbija prepoznata je kao jedna od najvećih kompanija-donatora hrane u 2020. godini.