analiza RESTORANSKOG tržišta
Pokretanje restoranskog poslovanja zahteva, osim postavke profesionalnog pružanja usluga hrane i pića i brojne dodatne aktivnosti vezane za istraživanje tržišta i marketing. U ovom članku ćemo vam dati savete kako da sprovedete analizu tržišta u cilju što boljeg pozicioniranja Vašeg posla. Dobro razumevanje tržišta će vam pomoći da donesete ispravne poslovne odluke i daće vam određene prednosti. Pa, hajde da počnemo!
ŠTA ĆE BITI POKRIVENO U OVOM ČLANKU
Poslovni konkurent: DefinicijaPovratak na sadržaj
1. ŠTA JE POSLOVNI KONKURENT
Kako sprovesti istraživanje tržištaPovratak na sadržaj
2. ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA RESTORAN
Upoznajte svoje konkurentePovratak na sadržaj
3. RAZUMEVANJE VAŠIH KONKURENATA
Budite korak ispredPovratak na sadržaj
4. STEKNITE KONKURENTSKU PREDNOST ZA VAŠ RESTORAN
Kvalitativna i kvantitativna analizaPovratak na sadržaj
5. KVALITATIVNO I KVANTITATIVNO ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA VAŠ RESTORAN
Kako pridobiti više kupacaPovratak na sadržaj
6. ŠIRENJE BAZE GOSTIJU ZA VAŠ RESTORAN
Često postavljana pitanjaPovratak na sadržaj
7. FAQ - ANALIZA RESTORANSKOG TRŽIŠTA
Detaljno istraživanje tržišta može da vam olakša pokretanje restorana. Na ovaj način možete da rešite potencijalne probleme pre otvaranja (na primer, da li u blizini već ima previše konkurencije).
Nuđenje novih jela ili dodavanje dodatnih usluga kao što su dostava ili ketering može da proširi vašu bazu kupaca. Promena radnog vremena vašeg restorana takođe može da privuče nove goste.
Postoje dva različita pristupa: kvalitativno i kvantitativno istraživanje tržišta. Oba pristupa imaju svoje prednosti i mane. Više o tome možete pročitati u odeljku Kvalitativno i kvantitativno istraživanje tržišta.