METRO ANKETA ZA BOLJE ISKUSTVO KUPOVINE
Vaša mišljenja i sugestije su nam bitni, zbog čega smo uveli anketu koja će nam pomoći da uvek budemo na visini zadatka i pružimo Vama, našim kupcima, kvalitet koji želite i očekujete od nas. METRO anketa je jednostavan upitnik kojim možete oceniti naš rad i ukoliko želite porazgovarati o predlozima za poboljšanje sa našim kolegama. Popunite METRO anketu posle posete našim radnjama ili online kupovine i pomozite nam da Vam uvek pružimo najbolje iskustvo kupovine!
KORAK 1
Obavite kupovinu online ili odlaskom u neki od METRO objekata.
KORAK 2
Poslaćemo Vam upitinik na email adresu, kako biste nas ocenili i dali Vaš komentar.
KORAK 3
Ukoliko želite, možete nam ostaviti kontakt telefon, kako bi Vas pozvao neko od naših kolega.
ostvareni rezultati
od uvođenja inicijative
SLUŠAMO VAŠE PREDLOGE
Usvojili smo mnoge vaše sugestije i ideje iz anketa na koje ste odgovorili. Vaši predlozi nam pomažu da vam kupovinu učinimo efikasnom, prijatnom i ugodnom. Novine u asortimanu, bolje korisničko iskustvo i raznovrsne usluge koje smo uveli, samo su neki od primera vaših sugestija – zbog čega nastavljamo da vas slušamo pažljivo.
Na zahtev kupaca u Nišu obeleženo je parking mesto za osobe sa posebnim potrebama.
Na osnovu vaših predloga uveli smo u ponudu eko-torbe u svim našim radnjama.
Naručili smo novu opremu koja omogućava lakše upravljanje kolicima u našim objektima.
Postavljeni su giterbox-ovi, kojim se obaveštavaju kupci gde se mogu poslužiti praznim kutijama.
Na zahtev kupaca, nabavljen je aparat za proveru sijalica u radnji Zemun i nalazi se vidno obeležen iza kasa.
Popravljeni su i jasno obeleženi čitači cena u radnjama, kao i uputstvo za upotrebu istih.
Na fresh odeljenjima obezbeđene su jakne i prsluci, kako bi kupovina u ovim delovima objekata bila prijatnija.
Nakon komentara kupaca da je u radnji u Novom Sadu mračno, popravljeno je osvetljenje.