Glas kupca - voice of the customers - voc

U želji da dodatno podržimo Vaše poslovanje, unapredili smo anketu o zadovoljstvu - Glas kupaca. Anketa će se odnositi na Vaše celokupno iskustvo kupovine u našim radnjama ili putem dostave. Takođe, imaćete priliku da date svoje mišljenje o našem poslovanju i time učestvujete u promenama koje će biti značajne i za Vas.

Novu anketu ćemo Vam slati na postojeće e-mail adrese u našem sistemu. Ukoliko niste sigurni da li je Vaša e-mail adresa ispravna ili je došlo do promena, na linku ispod možete otvoriti Vaš digitalni nalog i/ili ažurirati Vaše podatke u tri jednostavna koraka. Naš cilj je da anketa stigne na prave adrese i da se Vaše mišljenje čuje.

Hvala vam što kupujete kod nas

Kakvo je bilo Vaše iskustvo u kupovini?
Pažljivo vas slušamo. Proverite Vaš inbox i odgovorite na anketu.

kupovali ste kod nas
da li biste nas preporučili
poručili ste putem dostave
Proverite i ažurirajte svoje podatke
Na linku ispod, na Vašem digitalnom nalogu, možete ažurirati svoj e-mail, broj telefona, adresu, i druge podatke.
Vaš digitalni nalog

Kako da učestvujete u anketi

METRO anketa_korak1

Korak 1

Obavite kupovinu online ili odlaskom u neki od METRO objekata.
METRO anketa_korak2

Korak 2

Poslaćemo Vam upitinik na email adresu, kako biste nas ocenili i dali Vaš komentar.
METRO anketa_korak3

Korak 3

Ukoliko želite, možete nam ostaviti kontakt telefon, kako bi Vas pozvao neko od naših kolega.

SLUŠAMO VAŠE PREDLOGE

Usvojili smo mnoge Vaše sugestije i ideje iz anketa na koje ste odgovorili. Vaši predlozi nam pomažu da Vam kupovinu učinimo efikasnom, prijatnom i ugodnom. Novine u asortimanu, bolje korisničko iskustvo i raznovrsne usluge koje smo uveli, samo su neki od primera Vaših sugestija – zbog čega nastavljamo da Vas slušamo pažljivo.

Politika privatnosti
Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti
Saznajte više