mobilna aplikacija - vaš digitalni asistent u kupovini
Otkrijte novo iskustvo kupovine. Preuzmite METRO Companion mobilnu aplikaciju.
istražite asortiman i pripremite se za kupovinu
METRO Companion mobilna aplikacija čini iskustvo kupovine i poručivanja lakšim za vas. Lako pretražite asortiman i saznajte više o proizvodima. Mogućnost da pogledate aktuelne ponude, proverite cene i dostupnost proizvoda, pogledate svoj prethodne račune ili napravite listu za kupovinu, samo su neke od pogodnosti korišćenja METRO Companion mobilne aplikacije.
Najčešće postavljena pitanja
MCompanion je METRO mobilna aplikacija. Ona našim kupcima primarno omogućava još prijatnije iskustvo kupovine, ali i planiranje nabavke u našim objektima. MCompanion predstavlja jedinstvenog digitalnog asistenta pri kupovini!
Svim kupcima koji imaju METRO kartice (profesionalni kupci, METRO prijatelji i zaposleni u kompaniji) je omogućen pristup i korišćenje aplikacije. Oni koji još uvek nisu otvorili METRO karticu, moraju prvo to učiniti i nakon toga mogu da koriste aplikaciju.
Prednosti MCompanion aplikacije su:
- LAKA PRETRAGA ASORTIMANA SA UVIDOM U CENE I DOSTUPNOST
- KREIRANJE LISTE ZA KUPOVINU UZ BAZU PRETHODNO KUPLJENIH PROIZVODA
- ELEKTRONSKA METRO KARTICA IZ METRO APLIKACIJE SA KOJOM SE KUPUJE
(ne postoji više obaveza posedovanja plastične kartice. Nije dozvoljeno korišćenje e-kartice iz bilo
koje druge aplikacije koja nije MCompanion) - PREGLED PRETHODNIH RAČUNA U DIGITALNOM FORMATU
- UVID U KATALOGE
Dostavni kupci (profesionalni) će imati i mogućnost poručivanja kroz aplikaciju, te verujemo da je
ovo još jedan korak dalje u pravcu digitalizacije poslovanja.
Pretraga artikala se može obaviti na 4 načina:
- Unosom imena proizvoda u polje za pretragu na vrhu strane i klikom na „search“ polje na
tastaturi telefona (jednostavnim nazivom: jaja, mleko, Moja kravica, Aro mleko…) - Skeniranjem bar koda proizvoda koji želi da kupi (klikom na bar kod ikonicu u desnom gornjem
uglu). Ova opcija je korisna kada kupac kod sebe ima proizvod koji želi da kupi. - Pretragom kroza kategorije (jedna od dve osnovne opcije ispod lokacije radnje). Klikom na polje
„Sve kategorije„ se ulazi u meni sa kategorijama proizvoda. Dalje se ulazi u potkategorije klikom
na naziv kategorije i klikom na dugme „PRIMENI“ u dnu stranice. Takođe, moguća je pretraga po
nazivu u okviru potkategorija u gornjem polju za na vrhu strane. - Pretragom kroz promocije (jedna od dve osnovne opcije ispod lokacije radnje)
Sa elektronskom karticom koja se pokazuje iz aplikacije, nije potrebna kartica u fizičkom obliku.
Promenom objekta, automatski se menja status dostupnosti proizvoda.
Ukoliko na iOS appu ne uspevate da pronađete aplikaciju pri kucanju METRO Companion, potrebno je da u svom iPhone telefonu promenite region, odnosno Srbiju.
Open the Settings app.
6. Tap your name, then tap Media & Purchases.
7. Tap View Account. ...
8. Tap Country/Region.
9. Tap Change Country or Region.
10. Tap your new country or region, then review the terms and conditions.
Molimo vas da nakon instalacije proverite da li se ostale aplikacije updejtuju, u narednih nekoliko dana. Takođe, možete prijaviti grešku i putem aplikacije. U donjem meniju se nalazi sekcija Više, u kojoj postoji deo pod nazivom “prijavi grešku”. Odabirom ove opcije možete poslati mejl (aplikacija zahteva od vas da odaberete mejl nalog sa kog ćete poslati prijavu greške). Kada se otvori mejl, potrebno je da odgovorite na pitanje “Šta se dogodilo?”, koje se već nalazi u mejlu, kao i da odgovorite na pitanje “Šta smo očekivali da se dogodi?”.
Kada unesete opis problema, mejl pošaljite. Molimo vas da ne brišete podatke iz teksta mejla, koji našoj tehničkoj službi omogućavaju da otklone problem