MCompanion je METRO mobilna aplikacija. Ona našim kupcima primarno omogućava još prijatnije iskustvo kupovine, ali i planiranje nabavke u našim objektima. MCompanion predstavlja jedinstvenog digitalnog asistenta pri kupovini!
Svim kupcima koji imaju METRO kartice (profesionalni kupci, METRO prijatelji i zaposleni u kompaniji) je omogućen pristup i korišćenje aplikacije. Oni koji još uvek nisu otvorili METRO karticu, moraju prvo to učiniti i nakon toga mogu da koriste aplikaciju.
Prednosti MCompanion aplikacije su:
- LAKA PRETRAGA ASORTIMANA SA UVIDOM U CENE I DOSTUPNOST
- KREIRANJE LISTE ZA KUPOVINU UZ BAZU PRETHODNO KUPLJENIH PROIZVODA
- ELEKTRONSKA METRO KARTICA IZ METRO APLIKACIJE SA KOJOM SE KUPUJE
(ne postoji više obaveza posedovanja plastične kartice. Nije dozvoljeno korišćenje e-kartice iz bilo
koje druge aplikacije koja nije MCompanion)
- PREGLED PRETHODNIH RAČUNA U DIGITALNOM FORMATU
- UVID U KATALOGE
Dostavni kupci (profesionalni) će imati i mogućnost poručivanja kroz aplikaciju, te verujemo da je
ovo još jedan korak dalje u pravcu digitalizacije poslovanja.
Aplikacija je dostupna na Google play i na App store
Postoje verzija za oba operativna sistema.
Aplikacija će kupcima biti predstavljena od maja 2022. godine. Ukoliko ste je instalirali, možete da je koristite i dok je u test fazi, bez opcije poručivanja robe, ukoliko ste dostavni kupac.
ELEKTRONSKA kartica koja se nalazi u aplikaciji je jedina validna i nije moguće prikazivanje fotografije ili screen shota. Neophodno je da na ulazu uđete u aplikaciju i registrujete se skeniranjem bar koda iz aplikacije. Samo na taj način se registrujete kao lice koje je registrovano kao naš kupac. Podsećamo vas da je svako davanje kartice drugim licima, te i slanje fotografije kartice, zabranjeno prema Opštim uslovima kupovine koje ste potpisali prilikom otvaranja kartice u našoj kompaniji.
Unosi se mejl koji želite i koji koristite.
Proverite da li ste ispravno uneli e mail adresu i pokušajte ponovo. Možete pokušati da ponovo instalirate aplikaciju i pokušate ponovo. U slučaju da i dalje ne možete da se registrujete, molimo da se obratite call centru ili nam pošaljete mejl, koji će biti prosleđen tehničkoj službi.
Aplikaciju mogu koristiti samo postojeći METRO kupci. Ukoliko želite da postanete naš kupac, molimo vas da podnesete zahtev, u prodavnici ili online. Više informacija možete dobiti na adresi: "
Kako postati kupac (metro.rs)"
Proverite da li ste ispravno uneli e mail adresu i pokušajte ponovo. Možete pokušati da reinstalirate aplikaciju i pokušate ponovo. U slučaju da i dalje ne možete da se registrujete, molimo da se obratite call centru ili nam pošaljete mejl, koji će biti prosleđen tehničkoj službi.
Aplikacija se prikazuje na sistemskom jeziku koji je podešen u vašem telefonu. Ukoliko želite da se prikaže na srpskom jeziku, potrebno je da u PODEŠAVANJIMA promenite jezik na engleski.
Pretraga artikala se može obaviti na 4 načina:
- Unosom imena proizvoda u polje za pretragu na vrhu strane i klikom na „search“ polje na
tastaturi telefona (jednostavnim nazivom: jaja, mleko, Moja kravica, Aro mleko…)
- Skeniranjem bar koda proizvoda koji želi da kupi (klikom na bar kod ikonicu u desnom gornjem
uglu). Ova opcija je korisna kada kupac kod sebe ima proizvod koji želi da kupi.
- Pretragom kroza kategorije (jedna od dve osnovne opcije ispod lokacije radnje). Klikom na polje
„Sve kategorije„ se ulazi u meni sa kategorijama proizvoda. Dalje se ulazi u potkategorije klikom
na naziv kategorije i klikom na dugme „PRIMENI“ u dnu stranice. Takođe, moguća je pretraga po
nazivu u okviru potkategorija u gornjem polju za na vrhu strane.
- Pretragom kroz promocije (jedna od dve osnovne opcije ispod lokacije radnje)
Klikom na ikonicu u gornjem desnom uglu ekrana, u sekciji RAZGLEDAJTE ASORTIMAN se otvara kamera, koju je potrebno usmeriti prema bar kodu koji se nalazi na proizvodu koji je pred vama. Jednostavnim skeniranjem, za samo par sekundi, otvara se nova stranica sa osnovnim informacijama o proizvodu, ukoliko proizvod postoji u ponudi naše kompanije.
Nakon uspešnog instaliranja aplikacije, nije potrebna kartica u pri kupovini. Naglašavamo da će biti priznata isključivo kartica koja se nalazi u METRO aplikaciji, te da nije moguće pokazivanje fotografije ili screen shota.
Molimo vas da sa nama podelite informaciju u kojoj ste radnji bili, kako bismo proverili slučaj.
Sa elektronskom karticom koja se pokazuje iz aplikacije, nije potrebna kartica u fizičkom obliku.
ELEKTRONSKA kartica koja se nalazi u aplikaciji je jedina validna i nije moguće prikazivanje fotografije ili screen shota iz bezbednosnih razloga. Neophodno je da na ulazu uđete u aplikaciju i registrujete se skeniranjem bar koda iz aplikacije. Samo na taj način se registrujete kao lice koje je registrovano kao naš kupac. Podsećamo vas da je svako davanje kartice drugim licima, te i slanje fotografije kartice, zabranjeno prema Opštim uslovima kupovine koje ste potpisali prilikom otvaranja kartice u našoj kompaniji.
Lista za kupovinu vam pruža uvid u aktuelne cene, stanje u objektu koji ste izabrali i kao podsetnik za kupovinu.
Lista je zamišljena kao spisak namirnica, bez elemenata zbirnog računa. Lista za kupovinu vam pruža uvid u aktuelne cene, stanje u objektu koji ste izabrali i kao podsetnik za kupovinu.
Pored svakog artikla je naznačeno da li je proizvod na popustu. Pored artikala koji se nalaze u programu “ Kupi više, plati manje” stoji oznaka KOLIČINSKI POPUST. Takođe, ulaskom u artikal i klikom na plus, moguće je odabrati količinu proizvoda. Ukoliko postoje 3 nivoa cene, sa količinskim popustom, u pitanju je proizvod iz “Kupi više, plati manje ponude”.
Da, moguće je poručivanje od strane kupaca koji su već registrovani kao profesionalni delivery kupci.
Klikom na jednu od 4 stavke na glavnoj stranici pod nazivom Računi, ulazite u pregled svih do sada ostvarenih kupovina i računa. Profesionalni kupci koji dobijaju veleprodajne račune mogu da preuzmu i PDF kopiju računa.
Ograničena dostupnost upućuje na manji broj artikala u radnji (manje od 5), kao i da ne možemo garantovati dostupnost. Molimo vas da kontaktirate radnju za tačnu količinu.
U aplikaciji možete promeniti radnju, u gornjem delu ekrana, gde se vidi ispis “DC Zemun” ili slično.
Promenom objekta, automatski se menja status dostupnosti proizvoda.
Preporučujemo da odmah odaberete radnju u kojoj ćete kupovati, jer tako dobijate uvid u snabdevenost.
Ukoliko na iOS appu ne uspevate da pronađete aplikaciju pri kucanju METRO Companion, potrebno je da u svom iPhone telefonu promenite region, odnosno Srbiju.
Open the Settings app.
6. Tap your name, then tap Media & Purchases.
7. Tap View Account. ...
8. Tap Country/Region.
9. Tap Change Country or Region.
10. Tap your new country or region, then review the terms and conditions.
Molimo vas da nakon instalacije proverite da li se ostale aplikacije updejtuju, u narednih nekoliko dana. Takođe, možete prijaviti grešku i putem aplikacije. U donjem meniju se nalazi sekcija Više, u kojoj postoji deo pod nazivom “prijavi grešku”. Odabirom ove opcije možete poslati mejl (aplikacija zahteva od vas da odaberete mejl nalog sa kog ćete poslati prijavu greške). Kada se otvori mejl, potrebno je da odgovorite na pitanje “Šta se dogodilo?”, koje se već nalazi u mejlu, kao i da odgovorite na pitanje “Šta smo očekivali da se dogodi?”.
Kada unesete opis problema, mejl pošaljite. Molimo vas da ne brišete podatke iz teksta mejla, koji našoj tehničkoj službi omogućavaju da otklone problem
U prvom periodu će i dalje biti potrebna kartica za parking, ali radimo na uspostavljanju novog sistema, koji će omogućiti ulazak sa elektronskom aplikacija. Hvala Vam na razumevanju.