Iako je vaše online prisustvo važno za potencijalne goste i one koji žele da se informišu o vašoj ponudi, i iskustvo koje pružate na licu mesta, u samom restoranu, može da ima velike benefite od dobro odabrane tehnologije. Dajemo nekoliko saveta koji mogu da vas inspirišu u ovom aspektu.
2.1 Digitalni meni u vašem restoranu
Ako tražite inovativan način da poboljšate efikasnost svog restorana i istovremeno smanjite troškove, digitalni meni je odlična ideja. Jedan od načina je da gostima umesto tradicionalnog menija date QR kod.
Iako digitalni meni nije nešto što će svima biti lako za korišćenje, on je svakako opcija za mlađe goste.
2.2 Mobilna kasa
Odličan način da pojednostavite uslugu po stolovima je da opremite svoje konobare ručnim mobilnim kasama. Automatizovani proces prijema porudžbina i mogućnost direktnog izvršenja procesa plaćanja štedi vreme vašem konobaru i ostavlja više vremena za interakciju sa gostima za stolom.
2.3 Programi lojalnosti za goste
Dobar način da povećate interakciju sa gostima i njihovu nameru ponovnog dolaska, jeste da ponudite programe lojalnosti. Vaši gosti će ponovo posetiti vaš restoran ako mogu da uštede na obroku nakon određenog broja porudžbina. Da bi ovaj proces bio što jednostavniji za vas, moderni programi lojalnosti imaju opciju povezivanja sa vašim POS sistemom (više o tome u nastavku).
Umesto da delite kartice lojalnosti, gosti će biti registrovani u vašem POS sistemu, koji automatski dodaje njihove bodove lojalnosti ili slično, pri svakoj narudžbini. Prikupljene podatke takođe možete i da analizirate i koristite za prilagođavanje vašeg poslovanja obrascima kupovine vaših gostiju.
2.4 Besplatan WIFI u vašem restoranu
Ovo se gotovo podrazumeva, jer se danas od restorana očekuje besplatan WIFI. Naravno, želite da vaš restoran bude živahan i pun ljudi koji uživaju u razgovoru jedni sa drugima. Međutim, pametna je poslovna odluka da svojim gostima ponudite besplatan WIFI. Mnogi ljudi idu u kafiće na sastanke sa svojim timovima, proveravaju e-mailove i rade i za vreme ručka. Svi oni bi veoma uživali i imali bi koristi od vašeg besplatnog WIFI-ja.
Međutim, u zavisnosti od stila i tipa vašeg restorana, o ovoj opciji bi trebalo pažljivo da razmislite. Ako želite da sprečite ljude da naruče samo jedno piće i ostanu satima u vašem restoranu samo da bi koristili vaš besplatan WIFI, možete, na primer, da razmotrite ograničavanje pristupa na određeno vreme.