ODRŽIVOST
Mi u METRO-u verujemo da se svi na globalnom nivou suočavamo sa ekonomskim, ekološkim, društvenim i kulturnim izazovima. Ipak ubeđeni smo da je održivost ključ za transformaciju ovih izazova u mogućnosti i zato našu viziju jasno definišemo kroz moto: „Postanimo održivi u svemu što radimo."
VERUJEMO DA SVE ŠTO RADIMO DANAS JESTE ZA BOLJE SUTRA I ZASNOVANO JE NA VIZIJI ODRŽIVOSTI.
To istovremeno znači da prepoznajemo odgovornost i priliku da definišemo poslovanje na način koji odgovara zahtevima društva, kao i našim kupcima, zaposlenima, investitorima i partnerima. U globalnom kontekstu ovakav stav prvenstveno znači da METRO sebe doživljava kao deo društva i da su najadekvatniji i najkonkretniji globalni okvir za održivi ekonomski, socijalni i ekološki razvoj postavile Ujedinjene nacije - koje su definisale 10 principa globalnog dogovora i 17 ciljeva održivog razvoja (SDG). Zbog toga je od 2010. godine METRO član Inicijative globalnog dogovora UN, i integriše ovih deset principa u svoj svakodnevni rad, strategiju i korporativnu kulturu.
Da su aktivnosti kompanije na ovom polju i globalno prepoznate, pokazuje nedavno objavljen Dow Jones Sustainability Index (DJSI), koji četvrti put zaredom potvrđuje vodeću poziciju METRO AG. Ovaj međunarodno priznati indeks uključuje samo kompanije koje ispunjavaju najviše ekološke, društvene i ekonomske performanse u njihovim oblastima poslovanja, a u grupi prehrambenih trgovaca u kojoj je METRO prepoznat kao globalni lider.