nAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA I ODGOVORI

Pogledajte odgovore na najčešće postavljena pitanja. 

Pitanja i odgovori

Izgubili smo METRO karticu. Šta je potrebno da uradimo?

Ukoliko kupac ustanovi da je izgubio METRO karticu, potrebno je da u što kraćem roku dođe u distributivni centar u kojem je izvadio kartice, i da prvo na ulazu za kupce proveri da li je kartica možda pronađena kod nas u objektu. Ukoliko kartica nije pronađena, izgubljena kartica se blokira, a kupac popunjava i pečatom overava zahtev za izdavanje nove kartice koja se izrađuje u roku od nekoliko minuta.

Promenili smo adresu, kako da i dalje dobijamo METRO katalog?

Svi naši registrovani kupci su dužni da nam svaku promenu vezanu za podatke njihovog pravnog lica ili imaoca METRO kartice odmah prijave. Tako i u slučaju promene sedišta firme, neophodno je da nam u što kraćem roku dostave rešenje o promeni sedišta firme, kako bi nova adresa bila uneta u naš sistem. Na taj način njihove fakture će imati validnu adresu, a automatski će biti ažurirana i adresa na koju ćemo slati METRO kataloge.

Da li kupovina može da se obavi karticom registrovanom u nekom od distributivnih centara METRO-a u inostranstvu? 

Od 23. avgusta 2011. godine, registrovani strani kupci METRO-a / MAKRO-a mogu obavljati kupovinu u svim prodajnim objektima METRO Cash & Carry u Srbiji.

Servis kupaca, reklamacija, garancija?

Servis kupaca radi od 6-22h u METRO distributivnim centrima. Vaše reklamacije i garancije možete regulisati na ulazu za kupce radnim danima i vikendom od 6h do 22h.

Kako postati dobavljač?

Vaše ponude možete poslati na e-mail info@metro.rs

Da li mogu da dobijam kataloge na kućnu adresu?

Redovnom posetom našim prodajnim objektima stičete pravo da dobijate informacije o aktuelnim akcijskim ponudama na kućnu adresu. To znači da METRO kataloge ne šaljemo svakom imaocu kartice ponaosob, nego jedan komplet po firmi. Ukoliko vlasnik firme izrazi želju da kataloge dobija na adresu različitu od sedišta firme, potrebno je da se lično obrati operaterima na ulazu za kupce distributivnog centra kome pripada. U tom slučaju, kataloge će dobijati samo na tu drugu adresu (ne više i na adresu sedišta firme).

Koje uslove je potrebno da ispunim da bih dobio zlatnu karticu?

Da bi ste postali naš Zlatni kupac potrebno je da na godišnjem nivou ostvarite promet od min. 1.000.000 rsd bez PDV-a, posetite nas više od 52x godišnje i ostvarite manje od 30% vašeg prometa na Metro katalog akcijama.

Koji načini plaćanja su mogući u METRO Cash & Carry?

Detaljne informacije o načinima plaćanja možete pogledati na stranici Načini plaćanja

Da li postoji određena osoba u radnji koju mogu kontaktirati radi pomoći oko kupovine?

U svakom od naših 10 objekata postoji služba "Savetnici za kupce" koji vam mogu pomoći prilikom kupovine. Takođe, jedna od njihovih redovnih aktivnosti je i obilaženje Metro kupaca na terenu. Kancelarija se nalazi sa leve strane od glavnog ulaza za kupce, sa vidno obeleženim nazivom "Savetnici za kupce".

Da li neko u radnji može da odvoji i spremi robu za mene? 

Odeljenje za Velike kupce (Commisioning), koje se nalazi iza kase br. 1 u svakoj radnji, može odvojiti i spremiti robu za vas. 

Pitajte METRO
niste pronašli
traženi odgovor?
Stojimo Vam na raspolaganju
za sva pitanja!
Kontaktirajte nas