U svrhu analize, mi ćemo obraditi Vaše podatke kako bismo pružili širok spektar usluga i kako bismo bili u mogućnosti da predstavimo i poboljšamo naše karakteristike na način prilagođen korisniku. Pravni osnov ove obrade nalazi se u čl. 6. stav 1. tačka f) GDPR-a (član 12. stav 1. tačka 6) Zakona o zaštiti podataka o ličnosti). Naš legitimni interes leži u pružanju atraktivnih i korisnih usluga.
Za opšta pitanja ili povratne informacije, takođe možete koristiti funkciju slanja poruke pomoću vašeg standardnog programa za slanje e-pošte. Međutim, pošto se radi o upitima iz poslovnog odnosa, moguće sa lokalnom METRO kompanijom, pravni osnov za obradu podataka razmenjenih u procesu je čl. 6. stav 1. tačka b) GDPR-a (član 12. stav 1. tačka 2) Zakona o zaštiti podataka o ličnosti). U tu svrhu možemo da koristimo takozvane „debug logs“ za otklanjanje mogućih kvarova i grešaka u Aplikaciji. Ovo su datoteke evidencije koje sadrže Vaše poslednje aktivnosti u Aplikaciji. Takve datoteke evidencije će uključivati oznaku Vašeg terminalnog uređaja, verziju operativnog sistema koji koristite i verziju Aplikacije koju koristite. Pored toga, takve datoteke evidencije će sadržati detalje u vezi sa funkcijama koje koristite ili koje ste omogućili, npr. da li ste prikupili GPS podatke ili ste skenirali sliku. Međutim, datoteke evidencije ne smeju da sadrže nikakve podatke koji proizilaze iz ovih karakteristika, tj. pojedinačne GPS koordinate ili fotografisane slike. U bilo kom trenutku ćete moći sami da vidite sadržaj datoteka evidencije u Aplikaciji.
U Aplikaciji dalje koristimo različite alate za analizu kako bismo pregledali i unapredili naše usluge:
Za stalno poboljšanje naše ponude i usluga, pozivamo posetioce naše Aplikacije da ocene svoje korisničko iskustvo. Koristimo tehnologije kompanije Qualtrics LLC (333 W. River Park Drive, Provo UT 84604, SAD), koje nam omogućavaju da prikazujemo onlajn ankete našim korisnicima. Da bismo prikazali onlajn ankete preko Qualtrics-a, koristimo tehnologije da isključimo višestruko učešće ili da omogućimo korisnicima da vide različite ankete. Naše ankete se sprovode anonimno. Vaše učešće u našim anketama je dobrovoljno. Imamo ugovorne aranžmane sa Qualtrics-om na osnovu kojih se Qualtrics obavezao da će poštovati
nivo zaštite podataka koji se zahteva Uredbom (EU) 2016/679 (GDPR - Opšta uredba o zaštiti podataka o ličnosti).
Koristimo tehnologiju Firebase kompanije Google LLC (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, SAD; „Google“) sa različitim funkcionalnostima. Ako imate uobičajeno prebivalište u Evropskom ekonomskom prostoru ili Švajcarskoj, Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland) je rukovalac podataka. Google Ireland Limited je prema tome kompanija povezana sa kompanijom Google koja je odgovorna za obradu vaših podataka i osiguravanje usaglašenosti sa važećim zakonima o zaštiti podataka.
Firebase Analytics omogućava analizu načina na koji se koriste naše usluge. To znači da se potpuno anonimne informacije o korišćenju naše Aplikacije prikupljaju, prenose kompaniji Google i tamo skladište. Google u tu svrhu koristi ID oglašavanja krajnjeg uređaja. Google će koristiti ove informacije za procenu upotrebe naše Aplikacije u anonimnom obliku i za pružanje dodatnih usluga povezanih sa korišćenjem Aplikacije. Možete ograničiti upotrebu ID-a za oglašavanje u postavkama uređaja (iOS: Privacy/Advertising/No Ad Tracking; Android: Account/Google/Adverts).
Firebase Crash Reporting koristi se za stabilnost i poboljšanje Aplikacije. Prikuplja informacije o korišćenom uređaju i kako se koristi naša Aplikacija (npr. vremenska oznaka, kada je Aplikacija pokrenuta i kada je došlo do pada), što nam omogućava dijagnozu i rešavanje problema. Informacije o tome kako Crashlytics radi možete pronaći ovde:
https://firebase.google.com/products/crashlytics/
Firebase Cloud Messaging omogućava nam da informišemo korisnike ciljanim i kontekstualnim porukama o našim uslugama i da ih podstaknemo da koriste Aplikaciju. Obrađuju se podaci o temi, vrsti poruke i vremenu slanja poruke, kao i podaci o tome da li je i kada poruka primljena i pročitana. U nekim slučajevima ovi podaci se koriste i u svrhe analize. Razmena poruka u Cloud-u koristi se samo ako ste dali saglasnost (čl. 6. stav 1. tačka a) GDPR-a i član 12. stav 1. tačka 1) Zakona o zaštiti podataka o ličnosti).
Nadalje, koristimo Firebase Remote Config koji nam omogućava izvođenje A/B testova i prilagođavanje ponašanja i izgleda Aplikacije bez potrebe za preuzimanjem nove verzije. Konfiguracija na daljinu omogućava nam da konfigurišemo postavke Aplikacije tako da možemo menjati Aplikaciju na uređajima na kojima je instalirana bez potrebe da je u potpunosti ponovo instaliramo iz odgovarajuće App Store svaki put kad napravimo promenu. Konfiguracija na daljinu koristi se za obradu kategorija podataka imenovanih u Firebase Analytics-u: informacije o uređaju, informacije o aplikaciji u upotrebi, podaci o tome kako se aplikacija koristi, podaci o lokaciji, korisnički ID i podaci o pojedinačnim zahtevima u aplikaciji (događaji). Informacije o radu Konfiguracije na daljinu možete pronaći ovde:
https://firebase.google.com/products/remote-config/.
Kada Firebase povežemo sa Google Ads nalogom, možemo pratiti uspeh reklamnih kampanja plasiranih putem tog Google Ads naloga. U tu svrhu se anonimno koriste i analiziraju podaci o instalaciji i događaji iz Aplikacije. Dodatne informacije o tome možete da nađete ovde:
https://support.google.com/google-ads/answer/93148
Poizvođače koje Google može koristiti možete da nađete na sledećem linku:
https://firebase.google.com/terms/subprocessors.
U bilo kom trenutku možete prekinuti analizu deaktiviranjem odgovarajuće opcije u sistemskim postavkama.
METRO je zaključio ugovor o obradi podataka sa pružaocima usluga u skladu sa čl. 28 GDPR-a kako bi se osigurao visok nivo zaštite podataka u pogledu obrade Vaših podataka od strane pružalaca usluga.