OMILJENE POSLASTICE U GRADU - FERDINAND KNEDLE
Ferdinand knedle otvorene su krajem 2016. godine, ali je ideja za pokretanje prve specijalizovane prodavnice knedli nastala 2014. i to sasvim slučajno dok su vlasnici ovog biznisa kod kuće uživali u knedlama koje su pripremali za svoju decu.
Ljubav prema ukusnim zalogajima motiv za pokretanje biznisa
Koliko im je uživanje u domaćim knedlama bilo lepo, toliko je sama procedura pripreme bila vrlo kompleksna, zbog čega su u jednom trenutku bili na korak od toga da odustanu od kuvanja knedli za svoje kućne potrebe. Ipak, ispostavilo se da ljubav pomešana sa izazovima predstavlja šansu pa je sve preraslo u poslovnu ideju, nakon čega je krenula detaljna priprema inovativnog koncepta prodavnice knedli.
Danas njihov tim čini preko 40 stalno zaposlenih radnika.
Kvalitetan proizvod i vrhunski tim kao recept za uspeh
Razvoj Ferdinand knedli zamišljen je u tri faze, a oni su kako kažu trenutno u prvoj. Druga faza podrazumeva povećanje dostupnosti proizvoda kroz objekte u drugim gradovima kao i početak pripreme smrznutih proizvoda koji će se naći u prodavnicama. Ono što im je od posebnog značaja pored kvalitetnog proizvoda svakako je kvalitetan tim. Da su prilikom izbora napravili dobre odluke govori i činjenica da se njihov prvi zaposleni i dalje nalazi u njihovom timu, što nije tako čest slučaj u ugostiteljskoj branši.
Ferdinand knedle & METRO
Saradnja sa METRO-om započeta je odmah nakon što su pokrenuli sopstveni biznis. Kako kažu, ta saradnja je iz godinu u godinu sve bolja i kvalitetnija, a ono što im je takođe važno je i sjajan, profesionalan, ali i prijateljski odnos koji imaju sa ljudima iz METRO-a koji su zaduženi za Ferdinand knedle.
"Problem je reč koju ne koristimo u našem poslovanju. Radije pričamo o izazovima sa kojima se susrećemo, a trenutno je najveći izazov prilagođavanje novonastaloj situaciji i otvaranje našeg prodajnog kanala na internetu."
Nikola Nedeljković, Ferdinand knedle