Dan Sopstvenog Poslovanja

Prosečno vreme čitanja: 3 minuta
par ulazi u restoran

METRO, u svim zemljama gde posluje, pa i u Srbiji, već šestu godinu za redom tradicionalno obeležava Dan sopstvenog poslovanja, svakog drugog utorka u oktobru. Ove godine taj utorak je 12.10. i tog dana posebno METRO promoviše i slavi značaj malih biznisa i njihov uticaj na kvalitet i raznovrsnost svakodnevnog života građana.

Ove godine komunikacija je posebno usmerena ka krajnjim korisnicima kako bi se pojačala svest da nije svejedno gde će popiti jutarnju kafu, gde otići na ručak, a gde kupiti namirnice, obaviti kozmetički tretman, kupiti poklon dragoj osobi ili servisirati neki proizvod iz svog domaćinstva. Podrška malim biznisima od velikog je uticaja na njihov razvoj i rast, kao i što širu i kvalitetniju ponudu proizvoda i usluga, što naše živote čini bogatijim!

 

Dan sopstvenog poslovanja je za METRO važna inicijativa, jer je posvećena svim samostalnim preduzetnicima, najvitalnijoj – ali i najosetljivijoj grani svake privrede, što dobija na značaju kada se zna da je METRO strateški pozicioniran kao partner profesionalnih kupaca, gde slogan „Vaš uspeh je naš posao“ apsolutno pokazuje posvećenost preduzetnicima i njihovim biznisima.

 

Usmerenost stanovnika i podrška malim biznisima posebno dobija na značaju tokom Covid pandemije, kada su mnogi preduzetnici suočeni sa velikim izazovima, gde i opstanak firmi može doći u pitanje. Primer je ugostiteljski sektor koji je najčešće porodični biznis koji održava ne samo članove porodica, već i gradi vezivno tkivo i inovativnost zajednice u kojoj posluje. Tu su i male trgovačke ili uslužne radnje u komšiluku, frizerski saloni, pekare, servisi, kiosci sa hranom ili bilo kojom drugom robom koja vam može zatrebati u svako doba dana… To su mesta gde se vredno radi i grade planovi i osnove za stabilniju budućnost zajednice, bez obzira na izazove sadašnjosti, ali i mesta gde se okuplja kako bi se proćaskalo, opustilo i uživalo uprkos svim okolnostima.

 

Samostalno preduzetništvo je uvek važno – i u redovnim, ali posebno u vanrednim okolnostima. Bez njih nema radosti, malih i važnih trenutaka u našoj svakodnevici, u šta smo se uverili svaki put kada nismo mogli da popijemo kafu u omiljenom kafiću, ili da uživamo u ručku sa prijateljima u obližnjem restoranu, ili posetimo frizerski salon koji nam pruža mnogo više od dobre frizure.

 

Svako od nas, kroz svoje izbore, može biti razlog za radost svih tih malih preduzetnika na koje se toliko oslanjamo na dnevnom nivou. Zbog toga verujemo da svi zajedno možemo i treba da im pružimo podršku da brže i bezbolnije premoste posledice koje je na njihov rad ostavlja period pandemije.

 

METRO poziva sve da podrže preduzetnike, dodatnim posetama njihovim objektima, poručivanjem ili korišćenjem usluga, jer su oni značajan deo naše zajednice, koji doprinosi održivom razvoju lokalne ekonomije. Nastavimo da budemo uz njih i u najizazovnijim trenucima izazvanim epidemijom, jer njihove usluge i proizvode obogaćuju naše živote.


Autor teksta je Dejan Đorđević, rukovodilac za odnose sa HoReCa klijentima u METRO Cash&Carry

Ovde nam možete poslati svoj komentar, sugestiju ili temu koja vas zanima i koju biste voleli da obradimo