METRO robne marke - Izazovi koji vode ka uspehu

Prosečno vreme čitanja: 4 minuta
macaroons

Već dugi niz godina, kompanija METRO se pažljivo bavi razvojem i unapređenjem segmenta privatnih robnih marki. Čak i u vreme, kada to nije bilo veoma popularno i prepoznatljivo, METRO je imao pionirsku ulogu na našem tržistu – aro je prva, privatna robna marka u Srbiji.

Kako se gradi lojalnost

Danas, kada se više nego ikada, govori o robnim markama i njihovom značaju, važno je da shvatimo suštinsku razliku između proizvoda i brenda. Pravu vrednost brenda, osim materijalne komponente, svakako čini vrednost koju mu daju emocije i iskustva, onih koji žele da kupe određeni proizvod. Proizvodi nastaju u fabrikama, a brendovi u našim glavama i srcima!

 

Emocionalna komponenta može biti presudna prilikom donošenja odluke o kupovini od strane potrošača. Važno je da se kupci povežu sa brendovima i da oni postanu deo njihove svakodnevice. Sam identitet brenda, njegova prepoznatljivost i održavanje „brend obećanja“ kreira tu finu nit lojalnosti između proizvoda i kupca i garantuje da je sve u skladu sa njihovim očekivanjima.

Od ideje do police

 

U procesu razvoja naših robnih marki, METRO se vodi važnim poslovnim postulatima:

 

  • Pažljiv odabir proizvođača robne marke
  • Poštovanje najviših standarda kvaliteta, socijalnih i standarda održivog poslovanja i razvoja
  • Jasna orijentisanost ka kupcu – METRO je partner profesionalaca, ali i svih ljubitelja dobrih ukusa
  • On line pregovori – kao najtransparentniji vid nabavke proizvoda i pružanje jednakih mogućnosti svim učesnicima, koji mogu ispuniti naše zahteve
  • Jačanje domaće ekonomije, kroz saradnju sa lokalnim proizvođačima
  • Mogućnost plasiranja robe lokalnih proizvođača, drugim METRO zemljama
  • Razvoj proizvoda u saradnji sa profesionalcima

 

Bilo da su u pitanju trgovci, ugostitelji ili krajnji potrošači, naš osnovni poslovni cilj jeste da budemo pouzdan partner našim kupcima, jer njihovo zadovoljstvo našim proizvodima i uslugom predstavljaju osnovu dugogodišnjeg poverenja i lojalnosti. Zbog toga neprestano i na različite načine, nastojimo da što bolje predstavimo METRO robne marke

 

Proizvodi u asortimanu METRO robnih marki, čine veliki deo naše sveukupne ponude, predstavljaju strateški veoma važan segment, kako u pogledu učešća i vrednosti u ukupnoj prodaji, tako i u kontekstu definisanja imidža i prepoznatljivosti na tržištu. Visegodisnji trend rasta je svakako pravi pokazatelj nase orijentisanosti, profesionalizma i posvećenosti.

 

METRO PL aspekt ponude shvata veoma ozbiljno, pre svega jer svojim imenom dajemo garanciju – da je neki proizvod kvalitetan, bezbedan, pouzdan i pravi izbor za ono što kupcu treba. Upravo zato što verujemo u sopstvene robne marke i njihovu snagu na tržištu, posvećujemo i značajan deo vremena i sredstava njihovoj promociji.

 

Kada je u pitanju strategija razvoja i unapređenja METRO robnih marki, kao globalna kompanija, vodimo se svetskim, ali i lokalnim zahtevima tržišta, koje naravno diktiraju potrebe i želje kupaca. Nastavićemo da pažljivo pratimo šta nam oni poručuju, a kako bismo što preciznije definisali ponudu sopstvenih robnih marki. Omiljene brendove trgovaca i različitih profesionalaca iz oblasti ugostiteljstva – poput ARO, METRO Chef ili METRO Professional robnih marki – ćemo svakako nastaviti da razvijamo i obogaćujemo novim proizvodima, uz naravno posebnu pažnju, koju posvecujemo edukaciji i informisanosti, kako kupaca, tako i zaposlenih – jer su oni uvek naši najbolji brend ambasadori.


Autor teksta je Anđelka Zečević, Rukovodilac odeljenja METRO robnih marki

Ovde nam možete poslati svoj komentar, sugestiju ili temu koja vas zanima i koju biste voleli da obradimo