Restorani budućnosti

Prosečno vreme čitanja: 1 minuta
restoran

Restorani budućnosti moraće da ponude nekoliko važnih aspekata:

 

Autentičnost: Restoran mora ponuditi autentičan jelovnik, nešto po čemu će se izdvojiti i po čemu će biti pamćen. Uloga šefa kuhinje ključna je za renome i prepoznatljivost restorana budućnosti!

Upotreba lokalnih namirnica: Gosti (a posebno oni koji dolaze sa strane) su željni lokalnih iskustava, specifičnih namirnica, ukusa, mirisa i tekstura. Trend koji postaje pravilo: lokalno, sveže, autentično!

Održivost: Optimalna veličina porcija, u skladu sa potrebama gosta, jasno pokazuje brigu za očuvanje prirode i odgovorno korišćenje prirodnih resursa.

Konstantan kvalitet: Stabilnost nabavke, svežina i kvalitet namirnica nemaju alternativu.

Bezbednost hrane: povećanje zahteva konzumenata hrane pripremljene van kuće za bezbednošću dovodi do primene novih mera.

Nutritivno izbalansiran obrok: učestali zahtevi od strane potrošača zbog povećane brige o zdravlju.

Vrhunska usluga: U moru konkurencije nema prostora za grešku. Uložite u svoje osoblje, njihovo znanje, njihov izgled i manire.

Detalj koji pravi razliku: Osmislite proizvod ili uslugu koju niko drugi nema, kreirajte „wow“ efekat i oduševite svoje goste toliko da oni budu najbolji ambasadori vašeg brenda, da drugima prenesu svoje vanredno dobro iskustvo.


Autor teksta je Dejan Đorđević, rukovodilac za odnose sa HoReCa klijentima u METRO Cash&Carry

Ovde nam možete poslati svoj komentar, sugestiju ili temu koja vas zanima i koju biste voleli da obradimo